معرفی برندها, هوازی

معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی [+خرید]

بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی

شاید شم هم به فکر راه اندازی باشگاه خانگی یا همان هوم جیم باشید,اما نمی دانید دقیقا باید به سراغ کدام تجهیزات بدنسازی بروید.ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی این کار را برای شما راحت کنیم.از طرفی دیگر این امکان برای شما وجود دارد که تمام محصولات را با بهترین قیمت و البته شرایط اقساط از بازرگانی لطیفی اسپرت تهیه نمایید.بهتری است از همین ابتدا بگوییم که دستگاه های بدنسازی خانگی نسبت به موارد باشگاهی قیمت مناسب تری دارد اما اگر به دنبال یک دستگاه پیشرفته هستید باید به سراغ موارد باشگاهی بروید.

شما برای ورزش کردن در خانه تنها نیاز به چند دستگاه خواهید داشت و از بقیه حرکات را می توانید با دمبل و وزنه های مختلف انجام انجام دهید.پیشنهاد ما برای شروع این است که حتما موارد زیر را تهیه کنید :

  • تردمیل خانگی
  • دوچرخه ثابت
  • الپتیکال (به جای دوچرخه ثابت اگر مشکل کمر درد دارید)
  • میز پرس
  • هالتر
  • دمبل

البته هزینه اصلی شما برای تردمیل و دوچرخه ثابت می باشد که به نسبت قیمت بالایی دارند.اما توجه داشته باشید که تمام دستگاه های لطیفی اسپرت دارای گارانتی 120 ماهه بوده و از لحاظ خرابی هم خیالتان راحت باشد.

بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی

بهترین دستگاه ها مواردی هستند که هم قیمت مناسب داشته باشند و هم کیفیت کافی که بتوان برای چندین سال استفاده کرد.خوشبختانه ما محصولاتی را داریم که در صورت استفاده درست می توانند تا بیش از 20 سال بدون مشکل کار کنند.

بهترین تردمیل خانگی – LS Fitness 6810-DS

اگر می خواهید با خرید تردمیل شروع کنید,پیشنهاد می کنیم که یک نیم نگاهی به این مدل داشته باشید که در حال حاظر یکی از بهترین و البته خوش قیمت ترین ها محسوب می شود.تردمیل خانگی LS Fitness 6810-DS با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومانی خود که آپشن های مختلفی را هم دارد,می تواند توجه هر شخصی را جلب کند.

تردمیل LS Fitness 6810-DS

اگر به تصویر بالا به خوبی دقت کنید,متوجه خواهید شد که این تنها تردمیل نیست و دارای دمبل,ویبراتور و تخته شکم است که می توانید بیش از 80% حرکات ورزشی خودتان را با همین موارد انجام دهید.همچنین تردمیل LS Fitness 6810-DS دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده که مواد مختلفی از جمله مقدار کالری مصرفی,سرعت,زمان,مسافت و حتی شاخص توده بدنی را به نمایش می گذارد.

همچنین اگر می خواهید در هنگام تمرین به موزیک گوش کنید باید بدانید که این دستگاه قابلیت اتصال کابل USB و AUX داشته و داخل دستگاه هم سیستم صوتی به نسبت خوبی تعبیه شده است.اگر هم در آپارتمان زندگی می کنید و نگران سر و صدای محصول هستید باید بگوییم که در کف این تردمیل صفحه های SDS و ضربه گیر قرار گرفته است تا هیچ صدایی را به طبقات پایین منتقل نکند.

🟢 خرید تردمیل LS Fitness 6810-DS 🟢

بهترین دوچرخه ثابت خانگی – ST-2822R

همانطور که بسیاری از شما دوستان هم می دانید,دوچرخه ثابت در انواع مختلفی از جمله دوچرخه ثابت مبله,ایستاده و تاشو وجود دارد که می توانید باتوجه به نیاز و بودجه یکی را انتخاب کنید.اما ما در این مقاله دوچرخه ثابت مبله ST-2822R را به شما پیشنهاد می دهیم که به دلیل حالت راحتی که دارد,برای تمام افراد حتی کسانی که کمر درد هم دارند مناسب بوده و از طرفی فضای زیادی هم اشغال نمی کند.

دوچرخه ثابت ST-2822R

این دوچرخه ثابت مبله علاوه بر کیفیت و ظاهر خوبی که دارد,یک نمایشگر به نسبت بزرگ داشته که اطلاعات مختلفی از جمله مسافت طی شده,کالری,ضربان قلب,سرعت و تعداد دور در دقیقه را نشان می دهد.دوچرخه ثابت ST-2822R می تواند تا 130 کیلو را تحمل کند و از طرفی دارای سیستم مگنتی بوده که بدون برق هم کار می کند.

🟢 خرید دوچرخه ثابت ST-2822R 🟢

بهترین الپتیکال خانگی – ST-2822 MD

ممکن است برخی از شما عزیزان با نام این دستگاه یعنی الپتیکال آشنا نباشید,اما یکی از آنها را به طور قطع در باشگاه دیده اید. الپتیکال خانگی مدل ST-2822 MD یکی از بهترین ها برای تمرین در خانه محسوب می شود که کیفیت و البته گارانتی بسیار عالی هم دارد.این دستگاه هم مانند دوچرخه ثابتی که معرفی کردیم دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده که اطلاعات مهمی از جمله مسافت طی شده,مقدار کالری سوزانده شده,زمان و تعداد ضربان قلب را نشان می دهد.

الپتیکال خانگی ST-2822 MD

دستگاه های الپتیکال بیشتر برای تمرینات هوازی به کار گرفته می شوند و از طرفی نسبت به سایر محصولات فضای بسیار کمتری اشغال می کنند.الپتیکال بیشتر مناسب کسانی است که مشکلات کمر و پا ندارند و به راحتی می توانند تمرین های حرکتی شدید انجام دهند.

🟢 خرید ایپتیکال خانگی ST-2822 MD 🟢

بهترین دستگاه پرس سینه خانگی – DPRS-SF

خب اکنون که با لیست دستگاه های بدنسازی خانگی آشنا شده ایم,نوبت به معرفی یک دستگاه برای انجام پرس سینه و بالا سینه است که پیشنهاد ما DPRS-SF می باشد.از همین ابتدا بگوییم که این مدل بیشتر در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و با این حال به دلیل کیفیت و البته فضای به نسبت اندکی که اشغال می کند ما این مورد را در لیست خود قرار داده ایم.

دستگاه پرس سینه DPRS-SF

البته شما می توانید در فروشگاه لطیفی اسپرت سایر دستگاه ها و مدل های پرس سینه را با شرایط اقساط و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و تا 230 کیلوگرم تحمل وزن دارد.نکته آخر هم اینکه پرس سینه DPRS-SF دارای 60 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش بوده که هیچ شرکت داخلی چنین خدماتی را ارائه نمی دهد.

🟢 خرید دستگاه پرس سینه DPRS-SF 🟢

نتیجه گیری

برای خرید دستگاه های بدنسازی خانگی شما باید به چند مورد دقت داشته باشید که عبارتند از :

  • کیفیت محصول
  • قیمت محصول
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • اندازه محصول (زیاد جاگیر نباشد)
  • امکانات

ما به شما این اطمینان را می دهیم که بهترین تجهیزات را از برندهای داخلی و خارجی برایتن فراهم می کنیم و برای خرید تنها کافیست همین حالا با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.اگر هم می خواهید یک باشگاه خانگی برای خود ایجاد کنید و در این رابطه هیچ اطلاعاتی ندارید,ما به شما کمک می کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین دستگاه ها را تهیه کنید.محصولات بازرگانی لطیفی اسپرت به دو گروه خارجی و داخلی تقسیم می شوند که محصولات خارجی معمولا کیفیت و البته قیمت بالاتری داشته و برای باشگاه های حرفه ای پیشنهاد می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *