معرفی برندها

ایر بایک چیست؟ معرفی 7 مدل برتر

ایر بایک چیست

همانطور که از نام این محصول پیداست,ایر بایک از پدال و دسته هایی تشکیل شده است که با حرکت آنها یک مقاومت به نسبت زیادی در برابر هوا ایجاد می کند (به وسیله فن بزرگی که در جلو قرار گرفته).با رکاب زدن دسته های دوچرخه هم حرکت می کند و به همین خاطر تاثیر خوبی بر بالا تنه و پایین تنه به شکل همزمان خواهد گذاشت.دوچرخه بادی یا همان ایر بایک بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند ورزش های سنگین انجام دهند. به هر حال بهتر است در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این دستگاه ورزشی آشنا شویم.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها در بازار ایران یافت نمی شوند و شما می توانید از موارد جایگزین انتخاب کنید که البته قیمت بسیار پایین تری نسبت به محصولات خارجی دارند.

بهترین مدل های ایر بایک (دوچرخه بادی)

  • بهترین دوچرخه بادی چند کاره : Schwinn Airdyne Pro
  • مقاوم ترین با بدنه فولادی : Rogue Echo Bike
  • ارسال رایگان به سراسر دنیا : AssaultBike Classic
  • بهترین مورد قابل حمل : Sunny Health & Fitness Zephyr Air Bike
  • بهترین برای تمرین HIIT (شدتی) : Octane Fitness Airdynex Bike
  • خوش قیمت ترین : Body Rider BRF700 Exercise Fan Bike
  • بیشترین وارانتی : Xterra Air650 Air Bike Pro

در ادامه مقاله ما تمام موارد از جمله نحوه استفاده و اینکه چطور باید بهترین محصول را باتوجه به هدف انتخاب کنیم,بررسی خواهیم کرد.البته یک سری تجهیزات ورزشی جایگزین و مکمل دوچرخه بادی را هم در این لیست قرار داده ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

چگونه دوچرخه بادی (Air Bike) مناسب را پیدا کنیم؟

تمام محصولات این مقاله باتوجه به معیارهای زیر انتخاب می شوند و از لحاظ کیفیت و کارایی هیچ شکی در آنها نیست :

  1. قیمت : این محصولات قیمت های مختلفی دارند تا هر شخص باتوجه به بودجه خود یکی را انتخاب کند.
  2. اندازه و ظرفیت : محصولات برای اشخاصی با قد,وزن و قدرت های مختلف جمع آوری شده اند.
  3. قابلیت اتصال : برخی از این محصولات قابلیت اتصال به اپلیکیشن های فیتنس مختلف را دارند که باعث افزایش تنوع حرکات شما می شوند.
  4. مواد : محصولاتی را انتخاب می کنیم که به راحتی قابل نگهداری و تمیز کردن باشند.
  5. استفاده : محصولات ساده ای را انتخاب کنید که دارای دفترچه راهنما باشند.اما اگر نحوه راه اندازی پیچیده باشد باید به سراغ برندهایی رفت که خدمات نصب و راه اندازی ارائه می دهند.
  6. کیفیت : شرکت هایی را انتخاب کنید که از بهترین مواد اولیه برای محصولات خود استفاده می کنند و از طرفی ضمانت می کنند که دستگاه ها برای استفاده شخصی امن هستند.
  7. اعتبار : از محصولاتی استفاده کنید که برند سازنده آنها به تمام قوانین صنعتی و تولیدی پایبند هستند و خدمات پس از فروش درستی هم ارائه می کنند.

در هنگام خرید باید به چه مواردی دقت کنیم؟

قبل از اینکه بخواید ایر بایک مورد نظر خود را خریداری کنید,بهتر است حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید :

  1. سر و صدا : دوچرخه های بادی دارای یک فن در جلوی خود هستند که معمولا در هنگام حرکت از خود صدا تولید می کنند.البته کسانی که ورزش هایی شدید مانند HIIT انجام می دهند هم ممکن است صدای زنجیر یا تسمه دستگاه را بشنوند.
  2. وزن : ایر بایک ها در وزن های مختلفی تولید می شوند که شما باید به نسبت وزن خودتان یکی را انتخاب کنید (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک).
  3. قابلیت حرکت : برخی از ایر بایک ها دارای چرخ های جمع شونده هستند تا شما بتوانید به راختی آنها را حرکت دهید.
  4. فناوری ها : برخی از دستگاه های ایر بایک دارای امکانات خاص مانند سنجش ضربان قلب,مسافت طی شده,زمان تمرین و مقدار کالری سوزانده شده هستند.همچنین این نمایشگرها قابلیت نشان دادن تمرین های مختلف اپلیکیشن ها هم دارند!
  5. قابلیت تنظیم : برخی از دوچرخه های بادی دارای پدال ها و دسته هایی هستند که به راحتی قابل جدا شدن بوده تا بتوان تجهیزاتشان را با سایر مدل ها جا به جا کرد.
  6. افزودنی ها : برخی از ایر بایک ها دارای یک سری تجهیزات جانبی مانند نگهدارنده گوشی و نمایشگر ضربان قلب هستند.

 

#دوچرخه بادی مدل Schwinn Airdyne Pro

Schwinn Airdyne Pro

این دوچرخه بادی دارای بدنه فولادی دو لایه می باشد که یک میل لنگ فولادی دیگر هم درونش قرار می گیرد.از طرفی دستگیره های این محصول چند حالته بوده که افراد می توانند به شکل عمودی یا افقی تنظیمش کنند.دستگاه Schwinn Airdyne Pro یک صندلی بزرگ و روکش دار برای راحتی دارد و جاپایی هم به شکل طراحی شده است که لیز نخوریم!

این مدل یک صفحه نمایش LCD دارد که اطلاعاتی مختلفی از جمله مسافت طی شده,مدت زمان تمرین و کالری سوزانده شده را نشان می دهد.در آخر هم این را بگوییم که شما می توانید 9 تمرین مختلف را با این ایر بایک انجام دهید.این مدل حدود 113 پوند وزن داشته و می تواند تا وزن 350 پوند را بدون مشکل تحمل کند (هر پوند تقریبا نیم کیلو می باشد).

#دوچرخه بادی Rogue Echo Bike

دوچرخه بادی Rogue Echo Bike

این دوچرخه بادی دارای دستگیره های پلاستیکی بوده که 1.5 اینچ قطر دارد و استحکام خوبی به دستگاه می دهد.همچنین یک صفحه نمایش LCD در آن تعبیه شده است تا ضربان قلب را نشان دهد.شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مدل فن فولادی و تسمه بسیار قدرتمندی دارد و بدنه به شکل طراحی و محکم شده است تا در هنگام استفاده به آن آسیب نرسد (زیاد تکان نخورد). صندلی Rogue Echo Bike قابل تنظیم بوده و نیازی به نگرانی در این رابطه نیست.

مشتریان می توانند امکانات جانبی زیر را هم خریداری کنند :

  • یک محافظ برای کاهش وزش هوا به فن.
  • نگهدارنده گوشی موبایل.
  • یک نگهدارنده بطری که فقط بطری های برند Rogue درونش قرار می گیرد.
  • نمایشگر ضربان قلب.

وزن این دوچرخه بادی 127 پوند بوده که تا 350 پوند تحمل وزن دارد.

#دوچرخه بادی AssaultBike Classic

AssaultBike Classic

این ایر بایک دارای یک بدنه فولادی بوده که 20 پیچ و مهره آن را مهر و موم کرده اند.AssaultBike Classic صندلی و پایه های قابل تنظیم دارد که آن را برای خانه بسیار مناسب کرده است.در جلوی دستگاه یک LCD بزرگ برای نمایش 7 تمرین مختلف وجود دارد که می توانید برنامه های اختصاصی خودتان را هم به آن اضافه کنید.وزن خود دستگاه تنها 96 پوند (نزدیک 48 کیلوگرم) بوده که تا 300 پوند تحمل وزن دارد!

#دوچرخه بادی Sunny Health & Fitness Zephyr Air Bike

ایر بایک Sunny Health & Fitness Zephyr Air Bike

ایر بایک Sunny Health یک نمایشگر بزرگ دارد که اطلاعات مختلفی از جمله مسافت طی شده,مدت زمان تمرین,کالری سوزانده شده و سرعت رکاب زدن را به شما نشان می دهد.همچنین اگر می خواهید همزمان با تمرین موزیک گوش کنید,می توانید گوشی خود را درون هولدر قرار دهید. دسته های این دستگاه از فوم لاستیکی ضد تعریق تشکیل شده است و پدال ها هم به شکلی طراحی شده اند که کف پا از آنها لیز نخورد.

پیشنهاد ما به کسانی که به دنبال یک ایر بایک هستند,همین مورد است که چرخ هایش باعث می شود به راحتی بتوانید آن را در طول خانه یا باشگاه حرکت دهید.وزن خود دستگاه 60 پوند می باشد و تا 240 پوند تحمل وزن دارد که برای اغلب افراد مناسب است.

#دوچرخه بادی Octane Fitness Airdynex Bike

ایر بایک Octane Fitness Airdynex Bike

این ایر بایک با تمرینات HIIT زیر ارائه می شود که بیشتر برای کسانی است که می خواهند با شدت بیشتری ورزش کنند :

  • فواصل 10/20
  • فواصل 30/90
  • سفارشی

یک مانیتور بسیار با کیفیت که مسافت طی شده,زمان تمرین و ضربان قلب را اندازه گیری می کند.وزن خود دستگاه 113 پوند می باشد که تا 350 پوند می تواند تحمل کند.

#دوچرخه بادی Body Rider BRF700 Exercise Fan Bike

ایر بایک Body Rider BRF700 Exercise Fan Bike

این مدل دارای سیستم تسمه ای مجزا است تا تمرین آرام تر و کم سر و صدا باشد.شرکت سازنده بیان کرده است که حالت عمودی دستگاه کمک زیادی به بهبود بالاتنه و بازوهای فرد می کند.از دیگر ویژگی های مهم دستگاه می توانیم به صندلی قابل تنظیم,دستگیره قابل تنظیم,کامپیوتر داخلی (برای نمایش اطلاعات بر روی LCD) اشاره کنیم.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید,وزن دستگاه تنها 47 پوند بوده و تا 250 پوند را می تواند تحمل کند.

#دوچرخه بادی Xterra Air650 Air Bike Pro

ایر بایک Xterra Air650 Air Bike Pro

تمام دستگاه های بدنسازی معرفی شده در این لیست یک سری مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که این مورد از این قانون مستثنی نیست.حالت عمود دستگاه باعث می شود که در هنگام تمرین تمام عضلات پایین و بالاتنه درگیر شوند و به همین خاطر یک ورزش کامل به حساب می آید.در داخل این دوچرخه بادی 27 فن کار گذاشته شده است تا بتوانید جریان هوا را کنترل کنید (کم یا زیاد).

از مهمترین ویژگی های این محصول می توانیم به LED بزرگ 6.6 اینچی اشاره کنیم که اطلاعات مختلفی از جمله مسافت طی شده,زمان تمرین,کالری سوزانده شده و چندین مورد دیگر را نمایش می دهد.این دستگاه پدال پای بسیار بزرگ و حرفه ای دارد که پا بدون لیز خوردن بر رویش قرار می گیرد و شما تمرین بهتری خواهید داشت.در آخر هم این را بگوییم که وزن 115 پوندی دستگاه باعث شده است که به راحتی قابل حمل باشد (توسط یک یا دو نفر).

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *