بهترین برند مکمل ایرانی و خارجی [آپدیت 1402]

بهترین برند مکمل

همه ما می دانیم که استفاده از مکمل های مختلف چه تاثیر مثبتی بر بدن خواهد داشت و ما هم تصمیم گرفتیم تا برای کمک به انتخاب شما عزیزان,یک مقاله جامع در این زمینه تهیه کنیم.البته از همین ابتدا بگوییم که حتما باید قبل از مصرف مکمل های بدنسازی,با یک پزشک تغذیه مشورت داشته باشید تا مبادا مشکلی برایتان ایجاد شود.این مقاله هم بر طبق گفته های سایت های مرحع انگلیسی زبان بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال آن نداریم.پس با ما همراه باشید تا بهترین برند مکمل بدنسازی را بررسی کنیم!

آیا شما هم برای مدت زیادی ورزش کرده اید و رژیم گرفته اید اما به اندام دلخواه نرسیده اید؟ این اتفاق برای بسیاری از افراد خواهد افتاد و ربط چندانی هم به نظم و شدت تمرین ندارد.کسانی که می خواهند برای اولین بار به سراغ مصرف مکمل های غذایی و دارویی برند,قطعا در ابتدا دچار اشتباه می شوند و بعد از خرج کردن چند میلیون تومان تازه متوجه می شوند که کدام برند مناسب آنهاست.

بهترین برند مکمل خارجی

اکنون نوبت بررسی بهترین برندهای خارجی برای خرید مکمل بدنسازی می باشد.در نظر داشته باشید که بسیاری از این موارد در بازار ایران یافت نمی شوند و نباید گول اشخاص کلاهبردار را بخورید.

  1. 1st Phorm : مناسب ورزشکاران,ریکاوری بعد و قبل تمرین,افزایش عضلات,کاهش وزن,رساندن پروتئین به بدن.
  2. Transparent Labs : مناسب تناسب اندام,وزنه برداری,افزایش عضله,چربی سوزی.
  3. Jacked Factory : ورزش های عمومی,ورزشکاران حرفه ای,دونده ها.
  4. Bulk Supplements : مناسب فیتنس کاران.
  5. GNC Live Well : کاهش وزن.
  6. MuscleTech : مناسب ورزشکاران,بدنسازان,افزایش عضله,کاهش وزن.
  7. Animal Pak : افزایش عضلات بدن.
  8. RSP Nutrition : مناسب قبل و بعد تمرین,تقویت کننده.
  9. Optimum Nutirion : افزایش عضلات,کاهش وزن,بدنسازی.
  10. Pro Jym : مناسب ورزشکاران,عضله سازی,کاهش وزن.

#1 برند 1st Phorm

مکمل 1st phorm

1st Phorm یکی از بهترین برندهای مکمل بدنسازی بازار محسوب می شود.مرکز تحقیق و توسعه این برند بسیار قوی بوده و همیشه محصولاتی درست می کند که شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به هدفتان می رساند.آنها یک بخش مخصوص خدمات مشتری دارند که به تمام سوالات شما پاسخ می دهند.1st Phorm دارای گارانتی بازگشت وجه 110% بوده و به همین خاطر به تمام محصولاتش اطمینان داریم (شرایط بازگشت وجه یک روزه بی قید و شرط).

مت مطمئن هستیم که 1st Phorm برای هر کابردی (قبل و بعد تمرین,عضله سازی و چرب سازی) محصول دارد و اگر بودجه کافی دارید,نیازی به برندهای دیگر نیست.شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمام محصولات قبل از عرضه برای مدت چند ماه یا چند سال آزمایش شده و سپس در دسترس عموم قرار می گیرند.به راحتی می توان متوجه این شد که بهترین برند مکمل بدنسازی همین مورد است که از کیفیت یا خدمات پس از فروش عالی را ارائه می دهد و به طور بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید به دست خواهید آورد.

مزیت های 1st Phorm :

  • تنوع محصول بسیار بالا.
  • فرایند آزمایش و تست دقیق محصولات.
  • فرمولاسیون بسیار پیشرفته.
  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه دنیا.

معایب 1st Phorm :

  • برای ترکیب مکمل ها باید با پزشک متخصص صحبت کنید تا همه را بررسی کند.

#2 برند Transparent Labs

مکمل transparent labs

برند Transparent Labs یکی از بهترین ها در زمینه تولید مکمل های بدنسازی مرغوب و با کیفیت است.محصولات آنها به دسته بندی های مختلفی مانند قبل تمرین,محصولات افزایش وزن,کاهش وزن,کراتین,پروتئین موارد دیگر تقسیم می شود.هر محصول این برند فرمول منحصر به فرد خودش را دارد که برای افزایش وزن و کاهش وزن یا حتی حفظ سلامتی کلی بدن مناسب هستند.به هر حال قطعا می توانید مکمل مورد نظر خودتان را در بین محصولات Transparent Labs پیدا کنید.

محصولات این برند به حدی باکیفیت است که به هیچ عنوان از مواد اولیه مضر و مصنوعی استفاده نمی کنند و از طرفی هیچکدام از اقلام آنها نگهدارنده ندارد.برای مثال پروتئین وی این برند به حدی خوب است که اغلب بدنسازان و ورزشکاران مشهور دنیا از آن استفاده می کنند و هیچ مواد اضافه و غیر ضروری در خود ندارد.

مزیت های Transparent Labs :

  • محصولات قبل از تمرین بسیار با کیفیت برای کسانی که به دنبال افزایش حجم هستند.
  • محصولات بدون کافئین و حساسیت.
  • دارای محصولات پروتئینی گیاهی.
  • دوزهای پیشنهادی بر اساس تحقیقات ارائه می شوند.
  • داده های شفاف برای محصولات.

معایب Transparent Labs :

  • استفاده از استویا به عنوان شیرین کننده محصولات.

#3 برند Jacked Factory 

مکمل jacked factory

Jacked Factory همیشه می گوید که ما می دانیم ورزشکاران هر روز برای بهبود وضعیت بدنی خود سخت تلاش می کنند.برای اینکه از محدودیت بدنی خود خارج شوید نیاز به یک مکمل بدنسازی مناسب خواهید داشت که Jacked Factory یک انتخاب عالی به نظر می رسد.مهم نیست که اهداف بلند مدت یا کوتاه مدت دارید,این برند تمام محصولات مورد نیازتان را با بالاترین کیفیت تولید می کند.محصولات این برند در بسیاری از آزمایشگاه ها و باشگاه ها تست شده اند.

JF محصولات مختلفی از جمله قبل از تمرین,BCAA,پروتئین ها,چربی سوزها و موارد دیگر را ارائه می دهد.این برند برای اولین بار فعالیت خودش را در سال 2015 و با هدف بهبود بازار مکمل های بدنسازی و ارائه محصولات بی نقص شروع کرد.Jacked Fctory برعکس بسیاری از برندهای دیگر محصولات با آب بالا و قیمت مناسب عرضه می کند که طرفداران زیادی هم دارد.

مزیت های Jacked Factory :

  • بدون مواد مصنوعی مانند رنگ,طعم دهنده و نگهدارنده.
  • دوزهای مصرفی به وسیله تحقیقات مختلف ارائه می شوند.
  • شفافیت برند.
  • منجر به تمرین موثرتر و بهتر می شود.
  • گارانتی بازگشت وجه 100%.
  • چند نوع پروتئین مختلف از جمله پروتئین گیاهی دارد.

معایب Jacked Factory :

  • علاوه بر استویا از سوکرالوز هم برای شیرین کردن محصولات استفاده می کند.

#4 برند Bulk Supplements

مکمل bulk supplements

این برند که دفتر اصلی اش نزدیک نوادا آمریکاست,بیش از 500 مکمل غذایی و ورزشی دارد.آنها در طول سالها به هزاران مصرف کننده خدمات و محصول ارائه داده اند.تمام محصولات دارای گواهی نامه NSF و ثبت شده توسط FDA هستند و نیازی به نگرانی نیست.با داشتن بیش از 70 کارمند این برند تمرکز اصلی اش را بر فراهم کردن محصولات بدنسازان گذاشته است.قبل از عرضه محصولات,تمام آنها توسط آزمایشگاه های دولتی و خصوصی بررسی می شوند تا خلوص و توضیحات اثبات شوند.

شرکت Bulk Supplements دارای محصولات مختلفی از جمله پروتئین ها,اسیدهای آمینه,کراتین,محصولات قبل و بعد تمرین و BCAA است.نکته مثبت در رابطه این برند این است که محصولات زیادی برای حفظ سلامتی روزانه (بدون ورزش کردن) دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.برخی از این موارد از محصولات عبارتند از کنگر فرنگی,پودر سرکه سیب,عصاره یونجه و عصاره آلوئه ورا.شما می توانید بسیاری از محصولات برند را با یکدیگر ترکیب کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مزیت های Bulk Supplements :

  • لیست محصولات متنوع.
  • تمام محصولات بدون مواد اضافه و مضر هستند.
  • اکثر محصولات فاقد گلوتن,سویا و لبنیات هستند.
  • قیمت بسیار مناسب برای خرید عمده.

معایب Bulk Supplements :

  • این شرکت تمرکز اصلی اش بر روی محصولات مخصوص بدنسازان نیست و تنوع بسیار بالایی برای محصولات روزانه دارد.

#5 برند GNC Supplements

مکمل GNC supplements

قطعا GNC با داشتن محصولات بسیار با کیفیت به عنوان بهترین برند مکمل بدنسازی شناخته می شود که هدف اصلی اش بهبود سلامت جامعه و افزایش کیفیت محصولات حرفه ای است.چه به دنبال شروع یک برنامه ورزشی حرفه ای باشید و چه می خواهید یک تغییر کوچک در بدن خود ایجاد کنید,GNC برای شما محصول دارد.این گروه از علم روز دنیا برای تولیدات خود استفاده می کند و به همین خاطر جزو امن ترین و با کیفیت ترین ها محسوب شده و نیازی به نگرانی در این رابطه نیست.

شما می توانید با تحقیق و بررسی محصولات GNC,بهترین مکمل را برای خود انتخاب کنید.برخی از محصولات این شرکت عبارتند از پودرهای پروتئینی وی, عضله سازها,برای قبل از تمرین,مکمل های ریکاوری,سوپر غذاها و ویتامین ها.همانطور که می دانید برندهای مختلفی برای تهیه و خرید مکمل وجود دارند که بهتر است قبل از خرید تمام آنها را بررسی کنید.

مزیت های GNC Supplements :

  • داشتن برندهای مختلفی در محصولات (علاوه بر برند خودشان).
  • امکان خرید محصولات بر اساس هدف مانند کاهش وزن,افزایش توده عضلانی یا انرژی زا.
  • داشتن فروشگاه های حضوری و آنلاین در آمریکا و سراسر دنیا.

معایب GNC Supplements :

  • برای خرید محصولات این برند نیاز به تحقیق بیشتری دارید.

#6 برند MuscleTech

مکمل Muscletech

MuscleTech با هدف تغییر محدودیت های انسان ایجاد شد و می خواهد این مرزها را بزرگ تر کند.این برند متعهد شده است با تحقیقات مختلف,بهترین محصولات را تولید کند که البته به هدف خود هم رسید.می توانیم MusclTech را یکی از بهترین و مشهورترین برندهای مکمل دنیا بدانیم که در حال حاظر در بیش از 140 کشور دنیا فعالیت دارد.آنها بیش از 20 سال است که محصولات جدید برای بدنسازان و سایر ورزشکاران ارائه می دهند و سطح مسابقات را بالاتر می برند.

اگر به دنبال یک یا چندین محصول برای بهبود وضعیت بدن خود هستید,MuscleTech تمام موارد مورد نیازتان را دارد.این برند محصولات مختلفی از جمله پروتئین,کراتین,محصولات قبل از تمرین,محصولات حین تمرین,BCAA,تستوسترون و ویتامین … تولید می کند.

مزیت های MuscleTech :

  • مناسب تمام ورزشکاران و فیتنس کاران.
  • تنوع بسیار بالا محصولات.
  • قیمت بسیار مناسب.
  • این برند همیشه در حال تحقیق و توسعه برای تولید بهترین و مطمئن ترین محصولات ورزشی است.

معایب MuscleTech :

  • محصولات دارای طعم دهنده مصنوعی هستند.

#7 برند Animal Pak

مکمل ANimal Pak

برند Animal Pak برای هر نوع فعالیتی مکمل های غذایی و ورزشی تولید می کند.شما می توانید با کمک محصولات این شرکت که شامل پروتئین ها, مکمل های قبل از تمرین و انرژی زا, مکمل های عضله سازی و ریکاوری,آمینوها و مکمل های کاهش وزن به بهترین نتیجه ممکن برسید.Animal Pak که در سال 1983 فعالیت خودش را شروع کرد بیشتر ورزشکاران را هدف قرار داده است تا بتوانند با کمک این محصولات به نتیجه مورد نظر خود برسند.

صداقت یکی از مهمترین اصل های این برند محسوب می شود که در طی این سالها با تولید و عرضه بهترین مکمل های ورزشی توانسته به این اصل پایبند بماند.همچنین در وبسایت آنها اطلاعات مفیدی از مکمل ها و ورزش های مختلف یافت می شود که حتما باید بخوانید.از طرفی برای گرفتن راهنمایی دقیق می توانید با کارشناسان آنها صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند.اگر فعالیت های هوازی انجام می دهید و به دنبال یک سری محصولات چربی سوز هستید,Animal Pak بهترین انتخاب برای شماست.

مزیت های Animal Pak :

  • شرکتی که به عملکرد و سلامت ورزشکاران اهمیت زیادی می دهد.
  • پکیج های چند تایی محصول را ارائه می دهد که قیمت مناسب تری دارد.
  • تعدادی محصول پروتئینی برای ریکاوری و بهبود سریع تر ارائه می دهد.

معایب Animal Pak :

  • برای وگان ها مناسب نیست.

#8 برند RSP Nutrition

مکمل RSP

شرکت RSP Nutrition توسط دو شخص به نام های ویکتور و داوانزو که ورزشکاران کالج بودند ایجاد شد.امروزه بسیاری از مردم به سمت محصولات ارگانیک و طبیعی رفته اند که مکمل ها از این قاعده مستثنی نیستند.یک بازار بسیار بزرگ هم برای اشخاصی است که به شکل حرفه ای ورزش نمی کنند و تنها به دنبال مکمل های غذایی هستند.با محبوب شدن ورزش هایی مانند HIIT,Crossfit و Metcon این برند به فکر تولید مکمل برای این گروه از ورزشکاران افتاد (در آن زمان فروشگاه های آنلاین و حضوری محصول مناسبی برای این افراد نداشتند).

در حال حاظر محصولات RSP قیمت بسیار مناسبی داشته و اغلب افراد می توانند آنها را تهیه کنند (با تنوع بالا).شما می توانید برای خرید انواع پروتئین,قرص های تقویتی,مکمل های قبل از تمرین و مکمل های ریکاوری را از سایت آنها خریداری کنید.

مزیت های RSP Nutrition :

  • وبسایت بسیار بروز که دسترسی به محصولات را ساده کرده است.
  • قیمت مناسب.
  • می توانید مشترک دائم شوید و تخفیف بگیرید.
  • محصولات بسیار ساده و در عین حال موثر هستند.

معایب RSP Nutrition :

  • حاوی محرک هایی مانند کافئین است.

#9 برند Optimum Nutrition

مکمل optimum nutrition

کیفیت و اصالت حرف اول را در Optimum Nutrition می زند و در سایت آنها هم یک سری ابزارها برای تشخیص فیک یا اصل بودن کالاها وجود دارد.محصولات این برند به شکلی طراحی شده اند که یک سری آیتم های جزئی مانند نوار دور ظرف قابل کپی کردن نیستند و به همین خاطر به راحتی قابل نشخیص است.محصولات بسیار زیاد این برند می توانند تمام نیازهای شما از جمله پروتئین,مکمل های ریکاوری و قبل از تمرین را برطرف کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پودر پروتئین Optimum پر فروش ترین محصول این دسته در دنیا می باشد.یک نوع پروتئین با نام Gold Standard Whey وجود دارد که برای هر فردی با هدف افزایش حجم و کاهش چربی ها موثر خواهد بود.این محصول در هر سروینگ حدود 24 گرم پروتئین و 5.5 گرم BCAA وجود دارد.

مزیت های Optimum Nutrition :

  • محصولات بسیار با کیفیت در سطح جهانی.
  • بیش از 20 نوع طعم مختلف.
  • محصولات بدون مواد مضر نگهدارنده هستند.
  • محصولات بدون گلوتن می باشند.

معایب Optimum Nutrition :

  • استفاده از شیرین کننده های مصنوعی مانند سوکرالوز.

بهترین برند مکمل ایرانی

امروزه برندهای مکمل سازی ایرانی هم توانسته اند محصولات خوبی را تولید کنند که البته به سطح جهانی نمی رسند.با این حال شما هم می توانید برای بهبود اندام خود به سراغ این موارد بروید که قیمت بسیار مناسب تری نسبت به محصولات خارجی دارند.ما این لیست را بر اساس داده های سایر کاربران و نظرات ورزشکاران ارائه می دهیم و نیازی به نگرانی در رابطه با کیفیت آنها نیست.

#1 برند مکمل سازی کارن

در حال حاظر شرکت داروسازی کارن به عنوان قدیمی ترین شرکت در زمینه تولید مکمل های بدنسازی در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرد.امروزه این شرکت بیش از 200 محصول مختلف دارد که تمام آنها گواهی نامه HACCP,DQS,ISO14001 و ISO9001 را دارند.این شرکت داروسازی دارای باشگاه مشتریان است که به ازای هر خرید در تخفیفات و قرعه کشی ها شرکت داده می شوید.برخی از بهترین و پر فروش ترین محصولات این شرکت عبارتند از :

  1. پودر گین آپ
  2. پودر گلدن وی
  3. پودر اسلیم لست

#2 برند مکمل دوبیس نوتریشن

بسیاری از بدنسازان ایرانی قطعا با نام این برند مکمل سازی آشنا هستند و می دانند که محصولات آنها در بالاترین سطح کیفی کشور هستند.این شرکت داروسازی که فعالیت خودش را از سال 1384 شروع کرد,از بهترین مواد اولیه برای محصولات خود استفاده می کند.همچنین شاهد این هستیم که گواهی نامه های ISO 22000,HACCP و ISO 9001 را هم دارد.برای خرید محصولات این شرکت می توانید از سایت های فروش آنلاین یا داروخانه های مجاز کشور اقدام کنید.

#3 برند مکمل کاله پرو

کاله یکی از بزرگ ترین شرکت های و هولدینگ های کشور ایران محسوب می شود که به تازگی شروع به تولید مکمل های بدنسازی کرده است.محصولات این برند توسط بهترین تجهیزات تولید و عرضه می شوند و حتی می توانید آنها را در برخی از کشورهای خارجی بیابید.یکی از مشهورترین محصولات کاله پرو,پروتئین وی اش است که در تمام داروخانه های کشور قابل خریداری است.

نتیجه گیری

دوستان عزیز توجه داشته باشید که برای دستگاه های بدنسازی و نحوه استفاده از آنها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی اندام شما دارد.به همین خاطر ما همیشه پیشنهاد می دهیم که کنار مصرف مکمل و رژیم غذایی حتما از یک مربی برای تمرین کردن هم کمک بگیرید.در آخر هم این مورد را بگوییم که ما هیچ قصد تبلیغی از این مقاله نداشتیم و بخش برندهای خارجی هم از وبسایت معتبر fithealthyreviews ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *